فریبا محمدی

این سایت یک وبلاگ دانشجویی در حوزه ارتباطات و جهت درج مقالات تخصصی این رشته میباشد.

فریبا محمدی

این سایت یک وبلاگ دانشجویی در حوزه ارتباطات و جهت درج مقالات تخصصی این رشته میباشد.

ارتباطات ، رشته ای تحصیلی در حوزه روابط اجتماعی بوده که به سبب بسط و نفوذ آن در جنبه های متعدد زندگی امروزی از اهمیت خاصی برخوردار شده و امکان ادامه تحصیل در این رشته تا سطح دکتری فراهم میباشد. فارغ التحصیلان این رشته دارای تخصص و مهارت جهت اشتغال در سازمانهای مختلف از سطوح بین الملل تا شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی را دارند.

بایگانی
آخرین مطالب

تجزیه و تحلیل برنامه های مذهبی در تلویزیون

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

تجزیه و تحلیل برنامه سمت خدا:

برنامه سمت خدا که برنامه ای با مضمون  مذهبی است و از شبکه سوم سیما از شنبه تا چهارشنبه به طور زنده پخش می شود ، یکی از پرمخاطب ترین برنامه های معارفی سیما میباشد.این برنامه نسبت به سایر برنامه های معارفی سیما که گاها خشک و بی روح و کسل کننده هستند از کیفیت و کمیت و جذابیت خوبی برخوردار است.

در محتوی این برنامه سعی شده است تا به مسائل دینی و شرعی مخاطبان پرداخته شود و با دعوت از کارشناسان روحانی برجسته، مطرح، به نام و معروف در این حوزه به مسائل و مشکلات و شبهات و ابهامات دینی مردم بپردازد.

مجری این برنامه که آقای نجم الدین شریعتی میباشد از نقاط قوت این برنامه محسوب میشود چرا که علاوه بر چهره معصوم و دلنشین ، با صبر و متانت و وقاری که در گفتار و رفتارش وجود دارد ، اجرایی دلنشین را ارائه میدهد.

از دیگر نقاط قوت این برنامه، تلاوت زیبای آیات قرآن و تفسیر آنها توسط کارشناس برنامه و مربوط کردن مضمون و مفهوم آیات با موضوع برنامه میباشد.همچنین دیگر نقطه قوت این برنامه ، تطبیق مسائل و موضوعات روز با آیات و احادیث و احکام شرعی میباشد.

در این برنامه سعی میشود تا با استفاده از کارشناسان مختلف ، هر روز مبحثی جداگانه و جدید را بررسی کنند تا هم در روند برنامه تنوع ایجاد شود و هم مباحث همان روز در هفته بعد دنبال شود به نحوی که هیچ موضوعی ناتمام باقی نمانده و نتیجه گیری لازم نیز برای مخاطب ایجاد کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
فریبا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی