فریبا محمدی

این سایت یک وبلاگ دانشجویی در حوزه ارتباطات و جهت درج مقالات تخصصی این رشته میباشد.

فریبا محمدی

این سایت یک وبلاگ دانشجویی در حوزه ارتباطات و جهت درج مقالات تخصصی این رشته میباشد.

ارتباطات ، رشته ای تحصیلی در حوزه روابط اجتماعی بوده که به سبب بسط و نفوذ آن در جنبه های متعدد زندگی امروزی از اهمیت خاصی برخوردار شده و امکان ادامه تحصیل در این رشته تا سطح دکتری فراهم میباشد. فارغ التحصیلان این رشته دارای تخصص و مهارت جهت اشتغال در سازمانهای مختلف از سطوح بین الملل تا شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی را دارند.

بایگانی
آخرین مطالب

سر مقاله

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ق.ظ


دوران حاضر را عصر ارتباطات نامیده اند و هر روز و هفته ای که میگذرد تکنولوژی های جدیدتری در این عرصه ظهور میکند.  ارتباطات ، امروزه راهگشای زندگی بشری است به گونه ای که انسانها در جوامع و ملیت های مختلف با بهره گیری از تکنیک ها و فنون آن در تلاشند تا زندگی بهتر و لذت بخش تری را برای خود و اطرافیان خلق نمایند.

امروزه همگان اعم از ملت ها و دولت ها پذیرفته اند که بهتر است به جای هرگونه جنگ و نفرت و خشونت، مسائل و مشکلات خود را از طریق گفتگو حل و فصل نمایند و یا آنکه به جای صرف وقت و هزینه ، بخش فراوانی از امور روز مره خود از قبیل : خرید، امور اداری ، امور بانکی و مالی و حتی تماس های خود را از طریق دیجیتال پیگیری نمایند.

ارتباطات جنبه  های گسترده ای دارد و امروزه به صورت تخصصی و آکادمیک در زیر شاخه های گوناگونی همانند :

ارتباطات انسانی ، روابط سازمانی ، روابط بین الملل ، ارتباطات رسانه ای ، ارتباطات دیجیتال و حوزه فناوری اطلاعات و..... رو به گسترش است.

اینجانب به عنوان جوینده ای طالب علم ، تلاش دارم تا با بهره گیری از محضر اساتید ارزشمند و صاحب نظر این رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک ، به ویژه استاد ارزشمندم جناب آقای دکتر اردستانی وبا تحقیق و مطالعه و نیز ثبت و درج مقالات تخصصی در این زمینه در وبلاگ خود ، سهم ناچیزی در بسط و توسعه این علم داشته باشم.

                                                                                                                                      فریبا محمدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
فریبا محمدی

نظرات  (۲)

سلام
لینک وبلاگ دیگر همکلاسیها مانند
آقای قادری
خانم رجبی
و . . ؟
پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی